Teknoloji, öğrenmeyi desteklemek ve değerlendirmek için en etkili nasıl kullanılabilir?
Öğrenme örneğini hazırlamak, ünitedeki beklentilerimi daha açık hale getirmeme ve öğretim sürecini tasarımlamama nasıl yardımcı olabilir?
Öğrencilerin, projelerini hazırlarken öğrenme amaçlarına ulaşacaklarından nasıl emin olabilirim?
24 Mart 2010 Çarşamba
Modül 3 Hakkında
Bu modül, öğrencilerinizin kalıcı öğrenmesi üzerinde İnternetin etkilerini düşünmenize yardımcı oldu mu? Nasıl?
Öğrenme ve öğretme süreçlerini desteklemek için İnterneti nasıl kullanabilirim?
İnternetin uygun biçimde kullanımını nasıl sağlayabilirim?
Öğrenme ve öğretme süreçlerini desteklemek için İnterneti nasıl kullanabilirim?
İnternetin uygun biçimde kullanımını nasıl sağlayabilirim?
Modül 2 Hakkında
Bu modül, kazanımları, Öğretim Programı Tasarım Sorularını ya da ara (geliştirme amaçlı) değerlendirmeyi öğretim sürecinde kullanma konusunda düşünmenize yardımcı oldu mu? Nasıl?
Öğretim Programı Tasarım Soruları daha kalıcı öğrenmeyi desteklemede bana nasıl yardımcı olabilir?
Öğrenci merkezli değerlendirmeyi nasıl planlarım?
Öğretim Programı Tasarım Soruları daha kalıcı öğrenmeyi desteklemede bana nasıl yardımcı olabilir?
Öğrenci merkezli değerlendirmeyi nasıl planlarım?
20 Mart 2010 Cumartesi
Modül 1 hakkında
Yazar olan arkadaşlar Modül hakkında görüşlerinizi lütfen yazınız.
Bu modül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?
Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?
Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?
6 Mart 2010 Cumartesi
İntel Öğretmen Programı (HAY)
Hedef
Çevrimiçi Temel Kurs’un hedefi, öğretmenlerin öğrencilerinin 21. Yüzyılın gerektirdiği öğrenme alışkanlıklarını nasıl kazandırabileceklerini ve bu konuda onları nasıl güdüleyebileceklerini keşfetmelerine yardımcı olmaktır.
Stratejiler
Bu hedef ulaşmak için dört ana strateji kullanıyoruz:
Araştırma, iletişim, işbirliği ve üretkenlik strateji ve araçları yoluyla kalıcı öğrenmeyi zenginleştirmek için öğrenci ve öğretmenlerin teknolojiyi kullanmalarına odaklanmak
Öğretim programına uygun ünite ve değerlendirme araçlarının geliştirilmesini ve yaparak öğrenmeyi vurgulamak
Öz-yönelimi ve üst düzey düşünmeyi yüreklendiren öğrenci merkezli öğrenmeyi yaygınlaştırmak
Öğretmenleri, sorun çözme ve akran geribildirimlerine dayalı bir öğretim yaklaşımını geliştirmek için meslektaşlarıyla işbirliği yapmaya teşvik etmek
Çevrimiçi Temel Kurs’un hedefi, öğretmenlerin öğrencilerinin 21. Yüzyılın gerektirdiği öğrenme alışkanlıklarını nasıl kazandırabileceklerini ve bu konuda onları nasıl güdüleyebileceklerini keşfetmelerine yardımcı olmaktır.
Stratejiler
Bu hedef ulaşmak için dört ana strateji kullanıyoruz:
Araştırma, iletişim, işbirliği ve üretkenlik strateji ve araçları yoluyla kalıcı öğrenmeyi zenginleştirmek için öğrenci ve öğretmenlerin teknolojiyi kullanmalarına odaklanmak
Öğretim programına uygun ünite ve değerlendirme araçlarının geliştirilmesini ve yaparak öğrenmeyi vurgulamak
Öz-yönelimi ve üst düzey düşünmeyi yüreklendiren öğrenci merkezli öğrenmeyi yaygınlaştırmak
Öğretmenleri, sorun çözme ve akran geribildirimlerine dayalı bir öğretim yaklaşımını geliştirmek için meslektaşlarıyla işbirliği yapmaya teşvik etmek
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)